Ontzettend blij en dankbaar :)

2. Vanessa

Ik kon niet wachten om het mooie cadeau aan mijn vriend te geven. Lot heeft een heel erg mooi gedicht gemaakt over onze liefde en band, origineel en toch universeel.

3. Marcel

Lot heeft voor een bruidspaar een prachtig gedicht op maat gemaakt. Lot is ontzettend prettig in de communicatie en levert top kwaliteit. Een absolute aanrader.

4. Bo

Lot schreef voor ons een gedicht op maat. Het gesprek ws heel prettig en zelfs heel emotioneel. Ze wist precies welke vragen ze moest stellen en wat gevoelig lag. Er is daarna een gedicht ontstaan dat niemand anders zo goed had kunnen maken. Haar stijl is zo rakend en hoewel het een gedicht van ‘slechts’ twee alinea’s is zegt het alles. Echt alleszit erin en dat is zo bijzonder. Er zit
    Ook een heel mooi doosje bij met het blad van haar logo erin. Ik vind het heel mooi verpakt en het staat nu in ons huis te pronken!

5. Maxime

De rustige energie die Lot uitstraalt is voelbaar in al haar werk, van prenten tot gedichten, Met het gedicht op maat heeft ze me echt iets persoonlijks gegeven, Ik heb direct een bestelling geplaatst en ben echt fan.

6. Lucia

Ik was op zoek naar een heel persoonlijk huwelijks cadeau voor mijn zoon en schoondochter. Vond jou via Google en daar volgde een mooi en lang gesprek op. Vervolgen is daar een ontzettend mooi en prachtig gedicht uit voort gekomen! Was er stil en emotioneel van. Ik voelde tranen over mijn wangen gaan. Zo persoonlijk zo rakend zo warm en vooral liefdevol
    Kan je van harte aanbevelen❣️Liefs Lucia

7. May Cornelissen

Via Lot heb ik een gedicht op maat laten maken voor mijn beste vriendin. Dit was een erg prettige ervaring, Lot stelde leuke vragen middels een interview, en heeft zo een prachtig gedicht geschreven. Als je op zoek bent naar een uniek cadeau wat voor altijd zijn waarde behoud, kan ik dit echt aanraden! Dankjewel Lot

8. Annelotte

Lot heeft voor mijn man en mij een gedicht op maat geschreven voor onze huwelijksceremonie. En wat hebben we een tranen gelaten toen we het gedicht en de begeleidende brief voor het eerst lazen! Zo puur en prachtig. Dank je wel Lot, dat je onze speciale dag nóg specialer hebt gemaakt!

9. Lotte

Wauw! Wat ben ik dankbaar dat ik een gedicht op maat bij Lot heb laten maken. Wat een mooie en betoverende woorden weet jij op papier te zetten. Door je oprechte interesse en vragen weet jij precies de juiste woorden te vangen. Heel erg bedankt lieve Lot!

10. Delphine Van Hove

Lieve Lot,
    Wat ben ik blij dat ik het gedichtje voor de doop van mijn dochter door jou heb laten schrijven. Het gesprek was super aangenaam en je wist perfect de juiste dingen te vragen, blijkt uit het resultaat. Zowel de brief als het gedichtje zijn zo aangrijpend geschreven, helemaal hoe ik het zelf had willen verwoorden (maar wat mij dus niet lukte). :)
    Het pakketje via de post ontvangen is ook echt een feest om te krijgen! Handig dat er 2 afdrukken waren, want nu laat ik het ene pakje nog dicht om later als cadeautje aan mijn dochter te geven.
    Nogmaals hartelijk bedankt om ons bij te staan in dit grote moment.

11. Claudia Evers

Wauw wat een chemie voelde ik met Lot en dat alleen via een telefoongesprek. Lot weet precies de juiste vragen te stellen om zo te komen tot de kern van de boodschap die je wil overbrengen. En dat ze de boodschap en het gedicht dan inspreekt en je dus precies kan horen hoe zij de boodschap wil laten landen, dat is echt een kippenvel momentje.

12. Astrid

Ik leerde Lot kennen nadat ik de lichtdragers-kristallen cadeau kreeg. De gedichten die hij de kristallen hoorden, raakten een gevoelige snaar en intussen heb ik een kopie van al haar dichtbundels. Haar gedichten geven vaak woorden aan mijn gevoel en het gevoel van erkenning is een balsem voor de ziel.

Hoewel ik zelf vaak al schrijvend mijn gevoel probeer over te brengen naar anderen toe, leek het me bijzonder om een gedicht op maat te laten maken door Lot voor een dierbare persoon in mijn leven. Het hele proces om tot het gedicht te komen, was voor mij een buitengewone ervaring. Je bestelt natuurlijk niet zomaar een gedicht, maar het wordt een heel persoonlijk proces waarbij Lot me betrok in elk detail. Lot besteedde veel aandacht aan het proberen capteren van mijn gevoel en daar is ze ook in geslaagd. Het begon met een heel fijn telefoongesprek waarin ik uitgebreid kon vertellen over de persoon waarvoor het gedicht bedoeld was. Ik kon ook zelf nog enkele nadrukken leggen. Kleine details zoals de aanspreking, de lay-out, de afwerking van de doos… het gedicht kwam dan misschien niet van mijn hand maar wel uit mijn hart.

Ik ben iemand die doorgaans veel moeite doet in het zoeken naar het perfecte cadeau. Het zoeken naar iets dat ook echt betekenis heeft voor die persoon is iets waar ik zelf van geniet. Het gedicht op maat is in die zin een uniek proces, persoonlijker wordt het niet. Een aanrader voor wie geniet van het “geven”. En niet onbelangrijk, het cadeau was een schot in de roos. Een tijdloos cadeau dat je gevoel en intentie vereeuwigt. Fijn detail, je krijgt ook een opname van het gedicht voorgelezen door Lot! Een extra die echt een verschil maakt!

13. Ouarda

Lot heeft mij en mijn vriend op een positieve manier geraakt met haar gedicht op maat die zij in opdracht van mij voor mijn vriend heeft gemaakt. De werkwijze waarop Lot werkt heb ik als fijn, persoonlijk maar ook als professioneel ervaren. Supersnelle service gezien de tijd die wij hadden en toch een super mooi gedicht weten te maken. Wil je iemand een persoonlijk cadeau doen met welke boodschap dan ook…dan raad ik Lot met 100% tevredenheid aan.

14. Mirjam

Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit, Waarde.

Voor onze beide dochters heeft Lot een gedicht op maat geschreven. Het is bijzonder hoe Lot iemand in woorden weet te vatten. Onze oudste dochter kende ze al goed, maar de jongste was nog niet eens geboren toen Lot het gedicht schreef. De woorden raken en kloppen bij allebei. De manier waarop je het gedicht krijgt gaf het voor ons nog meer waarde. Het contact met Lot is erg prettig, persoonlijk en toch professioneel. We zijn erg blij met wat Lot voor ons heeft kunnen betekenen.

15. Aline

Ik wil in Lot haar gedicht wonen. Dat was mijn eerste reactie toen ik het gedicht las wat ze voor me had geschreven. Ik wilde iets wat bij mij en mijn fotografie past, wat een bepaald gevoel zou uitstralen maar wat ik zelf moeilijk kon vangen in mijn eigen woorden. Lot begreep volledig wat ik bedoelde. Ze werkt heel persoonlijk, met veel aandacht en liefde en schrijft iets unieks wat bij je past. Ze is echt een gevoelsmens en dat vertaalt zich in prachtige dichtkunst. Ik ben nog altijd zó blij met mijn gedicht! Een groot cadeau aan mezelf.

16. Märlin

Wat geef je iemand die eigenlijk alles al heeft?

Zoek je Een origineel, lief, Ontroerend en persoonlijk cadeau? Dan is een gedicht van Lot een aanrader!

Wij hebben een geweldig gedicht ontvangen van Lot

Over onvoorwaardelijke liefde speciaal voor onze moeder.

Er werd meerdere keren contact opgenomen en door deze persoonlijke gesprekken ontstond er uiteindelijk een heel mooi en Persoonlijk gedicht.

In een mooie verpakking met een lief begeleidend schrijven was dit cadeau een schot in de roos!

Wat het nog eens extra speciaal maakte was dat Lot het gedicht prachtig heeft voorgelezen en via whatsapp toegestuurd.

17. Suzanne

Lieve Lot, Vorig jaar heb jij een persoonlijk gedicht geschreven voor mijn toen nog vriend en inmiddels man als cadeau voor hem wat ik hem gaf op onze trouwdag. We hadden via de telefoon een gesprek over onze geschiedenis en wat hij voor mij betekend. Erg bijzonder vond ik dat, jij zorgde ervoor dat ik me direct open stelde. Het gedicht is daardoor heel persoonlijk geworden en voelen als mijn woorden naar hem. Ik vind het nog steeds heel mooi, iedere keer als ik het gedicht lees en het heeft daarom ook een speciaal plekje gekregen in onze huiskamer.

18. Koen

Jeetje Lot, wat een ontzettend waardevol cadeau is dit geweest. Het gesprek dat aan het gedicht vooraf ging, voelde al zo helend. Bijna turbotherapie. Je hebt echt de kern weten te vinden met je woorden. Bravo!

19. Sam van Ree

Ik voel me verbonden met het persoonlijke gedicht dat Lot voor me schreef.

20. Marrit

Lot wist met haar gedicht op een vrolijke manier te verwoorden hoeveel ik om mijn vriend geef.

21. Carolien Drooger

Ik vond het ontvangen van een persoonlijk gedicht heel speciaal, omdat het voor mij echt de kern raakte op een moment dat ik dat nodig had.

22. Kim Eland

Lot leeft zich volledig in waardoor ze met haar gedicht mij diep raakte. Heel bijzonder om een moment uit mijn leven zo mooi in woorden terug te lezen.

23. Esther

Onlangs heb ik een gedicht op maat bij Lot afgenomen. We spraken af voor een koffietje om de inhoud van het gedicht te bespreken. Eigenlijk had ik niet echt goed nagedacht over hoe het proces zou verlopen, maar Lot was goed voorbereid, stelde me allerlei vragen en zorgde ervoor dat ik het niet gek vond om voornamelijk zelf aan het woord te zijn. Logisch, omdat het om een maatwerk persoonlijk gedicht ging dus al die info had Lot nodig om er iets moois van te maken. Het gesprek verliep meteen gezellig en gemakkelijk en er was een fijne sfeer waardoor ik me open kon stellen. Het resultaat is erg mooi, het voelt alsof Lot écht kennis met mij en de situatie van het gedicht had gemaakt. Verder besteedt Lot veel aandacht aan de vormgeving en verpakking van het gedicht. Ze levert oprecht iets moois af met veel persoonlijke aandacht.

Add a review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

5 beoordelingen voor Illustratie op maat

1. Alex Terpstra

Ik heb een gedicht en brief laten schrijven door Lot voor mijn gelofte. Het contact was heel prettig, zowel via de mail als via de telefoon. Ze heeft oor voor jou en probeert echt iets bijzonders te maken waar jij 100% tevreden mee bent. Als je nog twijfelt is het zeker de moeite waard om je gedicht en brief te laten schrijven bij Lot.

2. Silke

Super blij met de mooie tekening van het elfjesbos. Blijft een plaatje om in weg te dromen. Dankjewel!

3. Janique

Voor de geboorte van onze dochter wilden we graag een geboortekaartje laten maken in een stijl die past bij onze antroposofische visie. Na een zoektocht kwamen we uit bij Lot Bouwes. Ze heeft ons verast met een prachtige tekening die ze voor ons kon laten drukken als geboortekaartje. De samenwerking verliep via mailcontact en twee keer bellen en was heel prettig. We kregen eerst een schets en daarna werden we op de hoogte gesteld van het progres, waardoor het voelde alsof we het echt samen deden. We hadden veel inspraak maar eigenlijk was dat nauwelijk nodig want Lot heeft het echt heel goed en redelijk snel gedaan. We zijn heel blij met het resultaat van het geboortekaartje en zullen deze koesteren in ons hart.

4. Saskia Noels

Lot heeft voor de uitvaart van mijn oma een kleine illustratie gemaakt. Die kwam toen op de rouwkaart. Ik ben heel tevreden over het contact en et mooie ontwerp.

5. Boris

Voor onze bruiloft zochten wij een illustrator om de uitnodigingen vorm te geven. We hadden niemand beter kunnen wensen dan Lot. Al onze woorden wist zij om te zetten in beelden. We zijn nog altijd dankbaar.

Add a review