Recensies

9 beoordelingen voor Gedicht op maat

1. Aline

Ik wil in Lot haar gedicht wonen. Dat was mijn eerste reactie toen ik het gedicht las wat ze voor me had geschreven. Ik wilde iets wat bij mij en mijn fotografie past, wat een bepaald gevoel zou uitstralen maar wat ik zelf moeilijk kon vangen in mijn eigen woorden. Lot begreep volledig wat ik bedoelde. Ze werkt heel persoonlijk, met veel aandacht en liefde en schrijft iets unieks wat bij je past. Ze is echt een gevoelsmens en dat vertaalt zich in prachtige dichtkunst. Ik ben nog altijd zó blij met mijn gedicht! Een groot cadeau aan mezelf.

2. Märlin

Wat geef je iemand die eigenlijk alles al heeft?

Zoek je Een origineel, lief, Ontroerend en persoonlijk cadeau? Dan is een gedicht van Lot een aanrader!

Wij hebben een geweldig gedicht ontvangen van Lot

Over onvoorwaardelijke liefde speciaal voor onze moeder.

Er werd meerdere keren contact opgenomen en door deze persoonlijke gesprekken ontstond er uiteindelijk een heel mooi en Persoonlijk gedicht.

In een mooie verpakking met een lief begeleidend schrijven was dit cadeau een schot in de roos!

Wat het nog eens extra speciaal maakte was dat Lot het gedicht prachtig heeft voorgelezen en via whatsapp toegestuurd.

3. Suzanne

Lieve Lot, Vorig jaar heb jij een persoonlijk gedicht geschreven voor mijn toen nog vriend en inmiddels man als cadeau voor hem wat ik hem gaf op onze trouwdag. We hadden via de telefoon een gesprek over onze geschiedenis en wat hij voor mij betekend. Erg bijzonder vond ik dat, jij zorgde ervoor dat ik me direct open stelde. Het gedicht is daardoor heel persoonlijk geworden en voelen als mijn woorden naar hem. Ik vind het nog steeds heel mooi, iedere keer als ik het gedicht lees en het heeft daarom ook een speciaal plekje gekregen in onze huiskamer.

4. Koen

Jeetje Lot, wat een ontzettend waardevol cadeau is dit geweest. Het gesprek dat aan het gedicht vooraf ging, voelde al zo helend. Bijna turbotherapie. Je hebt echt de kern weten te vinden met je woorden. Bravo!

5. Sam van Ree

Ik voel me verbonden met het persoonlijke gedicht dat Lot voor me schreef.

6. Marrit

Lot wist met haar gedicht op een vrolijke manier te verwoorden hoeveel ik om mijn vriend geef.

7. Carolien Drooger

Ik vond het ontvangen van een persoonlijk gedicht heel speciaal, omdat het voor mij echt de kern raakte op een moment dat ik dat nodig had.

8. Kim Eland

Lot leeft zich volledig in waardoor ze met haar gedicht mij diep raakte. Heel bijzonder om een moment uit mijn leven zo mooi in woorden terug te lezen.

9. Esther

Onlangs heb ik een gedicht op maat bij Lot afgenomen. We spraken af voor een koffietje om de inhoud van het gedicht te bespreken. Eigenlijk had ik niet echt goed nagedacht over hoe het proces zou verlopen, maar Lot was goed voorbereid, stelde me allerlei vragen en zorgde ervoor dat ik het niet gek vond om voornamelijk zelf aan het woord te zijn. Logisch, omdat het om een maatwerk persoonlijk gedicht ging dus al die info had Lot nodig om er iets moois van te maken. Het gesprek verliep meteen gezellig en gemakkelijk en er was een fijne sfeer waardoor ik me open kon stellen. Het resultaat is erg mooi, het voelt alsof Lot écht kennis met mij en de situatie van het gedicht had gemaakt. Verder besteedt Lot veel aandacht aan de vormgeving en verpakking van het gedicht. Ze levert oprecht iets moois af met veel persoonlijke aandacht.

Add a review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *